divendres, 20 de novembre de 2009

CAL MOSSÈN tancarà l'any amb un increment de més d'un 20% en la seva facturació.

La bona marxa de l'ensenya, que també s'estén a la col•laboració, acords estratègics i nous clients, va esclatar en el primer semestre de l'any amb un increment de més d'un 9% respecte al mateix període de l'any anterior


Barcelona, 9 novembre 2009 -. CAL MOSSÈN preveu acabar aquest any amb un increment d'un 20% en la seva facturació total, xifres que han portat a l'empresa catalana a plantejar una ampliació del negoci per poder atendre el conjunt total de la demanda del mercat.

L'ensenya segueix "incorporant" nous clients i sobretot, "diversificant-los" sent fidel a la seva filosofia d'oferir la màxima qualitat i el millor servei al client del canal Horeca, que cada dia valora més el producte que elabora la signatura.

Àngel Puisellosas, director general de CAL MOSSÈN afegeix, "l'autoexigència en la qualitat i el servei directe als nostres clients, sense intermediaris, han estat sens dubte les claus del nostre èxit. I igualment important, també ha estat la fidelitat a la nostra idea original de negoci, sense deixar-nos influir per l'eufòria dels últims anys i la perseverança amb la que treballem cada dia. Això ha estat sens dubte un dels principals pilars del nostre desenvolupament. D'aquesta manera, CAL MOSSÈN, certifica amb aquests resultats econòmics tan positius la posició de lideratge que manté com a empresa de referència en el sector de la fleca artesana ".

En l'actualitat, l'ensenya consolida la seva estratègia de creixement amb acords de col•laboració, que afegits als ja existents, incrementen ostensiblement la seva capacitat de proveir al mercat, millorant així el seu temps de resposta a les necessitats específiques de cada un dels seus clients. De la mateixa manera, l'ensenya es troba també en una fase de desenvolupament de nous i ambiciosos projectes ideats per al 2010.

Gràcies a aquest tipus d'acords, el públic té la possibilitat de comprar la "Coca Mossèn Cinto", que fins fa tot just un any només es podia degustar a Restaurants. El producte que ofereix l'ensenya, elaborat a mà, com es feia abans, però amb un exigent control de tots els processos, és un aspecte clau que caracteritza el pa de coca de Cal Mossèn, i el diferencien de la majoria de productes que hi ha en el mercat.


Sobre Cal Mossèn: www.calmossen.com

Cal Mossèn, fundada el 1999 a Folgueroles, comarca d'Osona, és un negoci familiar de tradició fornera. A partir d'una recepta centenària, transmesa de pares a fills i de la manera més tradicional, elaboren una coca artesana feta a mà com es feia abans, amb ingredients naturals per oferir un pa d'alta qualitat.
L'objectiu de l'ensenya no és competir amb les empreses de pa congelat o precuit, sinó oferir al client el producte tal com l'ofereixen a la botiga, fet del dia i enfornat per la família. A Cal Mossèn es controlen tots els processos, des de la compra de la farina (preparada per ells mateixos), fins a l'enviament de comandes a les cuines dels seus clients.